Dagarna hos familjen Boman Dahlin

Jag har tagit så otroligt fina kort på mina underbara systersöner när jag var där förra veckan men tyvärr så får jag inte lägga upp dom för den äldsta grabben Josef som även är min Gudson då han är så där smart som faktiskt alla borde vara och därför försiktig och lite rädd över vad som läggs upp på nätet då det alltid blir kvar där. 
Så tyvärr blir det inga fina bilder på dessa fina grabbar. Men kan bli lite bilder från besöket hos dom i alla fall. (:

Lit




Lite kolbilder från Kents Grande grill.


Marcus


Världens bästa svåger!

Johannes tyckte att jag skulle ta ett kort på molnen! (:

H
Mina bästa systrar! <3

V
Marcus pallade inte trycket hos svåger Kent! (;

Mar

Gottfrid fick tag på Josef basketboll. Den var inte hel efter. 

G
Gulligaste Gullis! (:

V
Fluffy! (:

g
Skyggis på gräsklippan! (:


Mammas bebis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0