Att rulla sig i kodynga

Godmorgon världen!
Jag vet att jag inte bloggade något igår, ber om ursäkt för det. Men jag hade fortfarande fullt upp med att vara sliten från helgen och dessutom var jag plågsamt tvungen att städa upp efter helgens bravader. Det var INTE roligt vill jag påstå!
Om inte det vore nog så var Gottfrid och Marcus ute och sprang i spåret igår kväll och när dom kom tillbaka så ropade Marcus i panik efter mig så jag sprang dit livrädd att någon skulle ha gjort sig illa men det var värre...
Gottfrid hade nämligen rullat sig i kodynga eller vad det nu än var, BAJS i alla fall och stank som ingen annan. Marcus hade också fått bajs på sig och han var alldeles förstörd för det. 
Vi stängde in Gottfrid i badrummet och jag sprang runt som en galning och letade efter hans hundshampoo men hittade det inte. Tur nog har man en underbar granne vid namn Jessica som hade kvar det från sin hund och hon kom ner på sekunden.
Gottfrid som annars är väldigt svår att bada då han vägrar hoppa i badkaret mötte sitt öde väl då Marcus bestämt sa åt honom att hoppa i och sen satt han där lugnt och stilla tills vi var klara. 
Fördelen med allt var att jag samma dag faktiskt tänkt på att han behövde bada men att jag drog mig för det då jag vet hur svår han är att hoppa i badet. Men nu är det gjort och nu är det en ren fin vovve i hemmet! (: 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0