VIVA LA FIESTA!

Idag mår jag som jag förtjänar. Ibiza ar galet!
Igar var vi bàde pà Es Paradis och Eden, free tickets.
Forsta gangen jag var pa Eden och jag gillade det starkt. sjalva stallet kanske inte var sa speciellt men musiken var grym och dansarna kunde faktiskt sin sak, nagra korde poledance sà jag kanner verkligen att jag ska fokusera pà att bli battre pa det nar jag kommer hem till Suecia! :P

Nar vi gick hem igar runt halv fem sa var jag fortfarande sà sjukt taggad till att festa mer men istallet blev det strul `pa vagen hem men men...
Ikvall blir det Amnesia for annu en utekvall, VIVA LA FIESTA!


Nu m`ste jag vanta 15 minuter till innan jag kan ga upp och ata frulle for min kamera maste laddas lite har vid datorn eftersom jag var puckad nog att glomma den andra delen sa jag kunde ladda den via uttaget.
Skulle vara ett javla ode om inte jag kunde ta nagra kort nar jag ar har.

Ciao! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0