Studieplan

Shit vad all text blir ihoptryckt när jag skriver ett inlägg från mobilen. Nu sitter jag i alla fall i skolan. Jag kom precis hit och meningen med att jag är här är att jag tydligen måste diskutera min studieplan då det har blivit något strul med de distanskurser jag ska läsa. Jag hoppas verkligen att det går att ordna utan alldeles för mycket strul. Egentligen är det galet mycket jag borde ta tag i idag men jag kommer gå under om jag ska börja fixa allt, känner mig nog deprimerad som det är. Så idag så blir det bara att fixa studieplanen, åka till Köpis och lämna in kameran sen så har jag mitt första katekumentatmöte i kyrkan ikväll kl 19.15. Det är nog det jag behöver för att dämpa den här saknaden jag har och det förakt jag känner till vissa personer. Det är så jävla jobbigt när man måste lägga på en jävla fasad när allt jag vill är att stänga alla ute. Jag vill inte ha dom nära mig, jag behöver dom inte. Deras jävla falskhet och skitsnack äcklar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0