Projektarbete

Under de senaste dagarna så har jag försökt att komma tillbaka till verkligheten. Jag försöker få tillbaka min dygnsrytm men tyvärr så lyckas jag inte direkt så bra men jag kämpar tappert på.
Igår jobbade jag för första gången på säkert en månad och det kändes faktiskt riktigt bra även om jag var alldeles för osäker den första timmen. Det är rätt konstigt hur svårt det faktiskt kan vara att återgå till sina rutiner efter att man under en period brutit dom.

Nu sitter jag i alla fall i skolan och klurar på mitt projektarbete vilket ser ut som att kunna bli lite små klurigt. 
Tanken är i alla fall att det i slutändan ska bli en hemsida som ska fungera som en reseguide till de som funderar på att besöka Ibiza.
Just nu snurrar bara allt när jag tänker på hur jag ska få ihop det och hur jag ens ska lägga upp det men förhoppningsvis så blir det bra till slut. Jag har ju tur nog hela terminen på mig!


När jag är klar här i skolan så blir det att ta bussen hem till Bomhus för att umgås med kära Milo. Det var väldigt länge sen och jag saknar henne nå grymt mycket!
Sen så har jag prov imorgonbitti så jag lär se till att plugga till det.


Jao det var allt för nu, har som sagt inget internet hemma så om det blir något inlägg i helgen så kommer det vara alldeles ihoptryckt eftersom det skrivs via mobilen! ;)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0