fu !

Då var jag hemma i bomhus då efter att ha varit ute i Valbo sen jag kom hem från älskade ibiza . Idag har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat fixa lite här hemma. Det ser fortfarande förfärligt ut men det börjat i alla fall bli bättre. Jag vet att jag inte borde lägga energi på saker och människor som inte får mig att må bra men jag kan inte låta bli att tänka på hur besviken jag är på vissa i min vänskapskrets. Jag känner mer och mer hur jag har börjat undvika dessa människor och egentligen borde jag kanske ge en förklaring på varför men jag orkar inte, jag tycker att det borde vara relativt enkelt att faktiskt lista ut det själv. Det känns som jag är på väg att bli utstött och utbytt och jag har då inget behov av att stå på och se det. Folk kan fortsätta med sitt skitsnack för jag orkar inte med någon av mitt nuvarande umgänge. Jag längtar efter mina gamla trogna riktiga vänner och de nya jag lärde känna i ibiZa. All min energi kommer hädanefter läggas på familjen,skolan,jobb och träning och de människor jag kan lita på att dom finns där för att stötta mig och försvara mig när någon är fittig . Alltså försvinner bra många ur mitt liv nu. Godnatt ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0