Förvirrad.

Igår när jag jobbade var jag med om min första bilolycka.
Eller ah bilolycka och bilolycka.. Det var en galning som körde in i oss i full fart när vi stod still vid ett stoppljus.
Blev dock en rejäl smäll så hade rätt så ont i nacken även om jag mest blev riktigt chockad och rädd.
Marcus kom och hämtade gråtande mig och det blev lite tröstshopping för att lugna nerverna.

Idag har jag hittills inte varit med om någon bilolycka och förhoppningsvis slipper jag det också.
Däremot så trodde jag att jag hade glömt mitt VISA i Marcus bil så jag valde att jobba över min lunch för att komma till skolan tidigare där jag nu sitter.
Det jag dock inte visste var att vi hade studiedag idag så här sitter jag hungrig och totalt förvirrad över vad jag ska göra istället.
Att satsa på att försöka få lite skolarbete gjort när jag väl får sitta vid en dator fungerar inte så bra för mig då jag istället jämt hamnar på facebook och här på bloggen. Dessutom är jag alldeles för hungrig för att ens tänka ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0