Underbara söndag!

Denna söndag har varit så himla underbar fast att inte direkt så mycket har hänt. 
Jag fick sova ut men vaknade rätt tidigt av mig själv, tog en promenad och sen ett avkopplande bad. 
Satte mig på bussen och åkte till Heliga trefaldighet för att gå på högmässa. 
Jag förstår verkligen inte hur jag kunde sluta gå till kyrkan varje söndag för det är utan tvekan den absolut bästa rutin jag någonsin har haft. Jag känner mig så lugn och harmonisk när jag är i kyrkan.
Min tro är något otroligt viktigt för mig så hädanefter så tänker jag göra allt för att försöka gå varje söndag igen, och tacka nej om jag blir erbjuden att jobba då. Min tro är viktigare än pengar, så enkelt är det! 

Efter kyrkan så mötte jag upp Malin och hennes söta son Leo som jag fick träffa för första gången. Vilken underbar liten gobit han var då. Jag vill också ha en bebis men det får vänta. 

Nu sitter jag här framför datorn, proppmätt som bara den och väntar på att mina kläder ska bli torra så jag kan hämta dom i tvättstugan så att jag sen kan bege mig till Valbo för att ha filmmys med Marcus. Massa skräckisar blir det ikväll och jag har förvarnat honom att jag kommer flytta in hos honom den närmaste tiden då jag absolut INTE kommer sova själv! :P

Nu ska fega jag hämta tvätten, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0