Storstäd!

Då har jag efter flera timmar ÄNTLIGEN städat klart Marcus lägenhet..
Jag förstår inte riktigt varför jag tog mig an detta projekt men eftersom jag är här så pass ofta så pallar jag inte att ha det så stökigt omkring mig. Nu är det i alla fall rent och jag är nöjd! :)
Marcus har inte kommit hem från jobbet än men när han gör det ska jag tvinga iväg han till systemet för att köpa en flaska rött åt mig, det ska jag fanimej ha efter att ha slitit som ett djur! :P

Idag har ju 50cent sin konsert i Sandviken men jag ska inte dit. 
För att vara helt ärlig så har jag aldrig riktigt gillat hans musik. 
Visst att det är lite coolt att en "superkändis" kommer till lilla fjuttiga Sandviken och uppträder men känner inte att jag tycker det är värt att lägga pengar på något man inte gillar. 

Nu ska jag kika på ett avsnitt av The big bang theory och gosa med Gottfrid och vänta på att nörden kommer hem. 
Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0