NÖRD!

Då var det tisdagmorgon då och här sitter jag hemma hos Marcus och avnjuter en underbart god mandarin till frukost. Där lät jag som en gammal vän till mig som alltid kunde få världens enklaste måltid att låta exlusiv. 

Jag åkte ut hit till Valbo igår efter jobbet för att fixa med mina datauppgifter men så blev det så klart inte, utan andra saker kom imellan. 
Nu väntar jag på att Mr Sego ska ha duschat klart så jag kan få tillgång till badrummet någongång. 
Jag förstår mig verkligen inte på hur någon för det första inte kan ha någon annan spegel än den som finns i badrummet och jag förstår mig absolut inte heller på hur de personer som är sambo klarar av att vara det om det bara finns ett badrum. Är det inte som att ta förhållandet till en säker död eller vad?

Jag har bestämt mig att om jag en dag blir sambo, gifter mig och hela det kalaset så måste det finnas MINST två badrum och ett extra rum som jag kan ha för att smita undan. Helst skulle man ju ha en lägenhet som Carrie i SATC, men om jag nu inte skulle lyckas bli så där stenrik som jag drömmer om så kan jag nöja mig med att ta in på hotell en gång i månaden för att komma bort från sambolivet. 


Nu är segot äntligen klar, så ciao! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0