Lite update.

Då var snart denna vecka över och jag vet inte direkt hur jag ska sammanfatta den för om jag ska vara helt ärlig så minns jag inte riktigt hur jag har spenderat den förrutom att jag har jobbat, umgåtts med Marcus och gosat en massa med Gottegos nu när jag har haft han under helgen. 
Snart så kommer pappa och hämtar upp oss. Han tar hem Gottfrid igen och kör mig till mormor. Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom framtills på onsdag då goskiten kommer hem igen. Så även om det känns jobbigt att behöva lämna bort han igen så är det ändå fruktansvärt skönt att jag börjat fått hem honom igen och samtidigt har pappa som en avlastning, där jag vet att Gottfrid stormtrivs! 

Hos mormor ska jag spela bingolotto. 
Det var riktigt länge sen jag var där och eftersom mormor fyllde år här i veckan så känns det verkligen aktuellt att ta mig en tripp dit och hälsar på. 

Imorgon och på tisdag blir det att jobba i en grupp som jag bara varit i en gång tidigare. Är lite smånervös vilket jag alltid är när det handlar om att börja i nya grupper då det känns lite som att man är helt ny igen. Man känner ju trots allt inte dom kunderna och inte heller då deras rutiner. Man är helt grön och det känns underligt när jag trots allt har jobbat hos Carema sedan januari. Men förhoppningsvis går det bra, vilket jag hoppas och tror. Har nämligen bara hört fina saker om personalen i gruppen, att dom är hjälpsamma o att kunderna är goa så hoppas att det stämmer! :) 

Jag hoppas att få jobba lite mer denna vecka. Behöver ju det om jag ska ha råd till att åka till Gran Canaria i november. Måste även ta tag i plugget den här veckan. Börjar bli jävligt arg på mig själv hur oansvarig och slarvig jag har varit när det kommer till studierna och måste därför verkligen ta tag i det nu! 

Men det sagt så ska jag börja packa ihop lite saker nu när klockan tickar på och närmar sig 18. 
Hörs när vi hörs, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0