Liggproblem.

Gottfrid har rejäla problem med att bestämma sig vart han ska ligga nånstans.
Han springer runt överallt. Han lägger sig ner i någon minut för att sen gå runt ett tag innan han lägger sig på ett nytt ställe. Just nu så såg han ut som en katt som bäddar när han precis la sig här bredvid mig i sängen. 
Jag har ju varit väldigt ledsen och upprörd idag efter en händelse hemma hos min syster som jag inte orkar gå in på nu. Men jag undrar om det kanske är därför Gottfrid verkar vara lite extra virrig då han har en otrolig förmåga till att trösta och vakta mig när jag är ledsen. 

Imorgon så ska jag till kyrkan på högmässa.
Jag har ju sedan några veckor tillbaka gått på något som heter Katekumentatet och imorgon så har vi välkommnandet i kyrkan då vi presenteras i vår församling. 
Jag är lite smått nervös inför det då jag verkligen starkt ogillar att ställa mig inför människor. Jag syns och hörs ofta och mycket men det betyder inte att jag vill göra det. Det hör liksom helt enkelt bara ihop med min personlighet. Men att ställa mig framför en massa människor är en aning skrämmande. Tur nog så är vi i grupp och det är bara någon minut det handlar om. Gött! 

Nu ska jag mysa lite med Gottfrid innan jag dejtar kudden.
Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0