Deligering

¡Hola amigos!

Var några dagar sen jag skrev nu men har inte haft något direkt att skriva om heller..
Idag har jag i alla fall varit på insulindeligering. Det gick väl bra. Vi tog blodsockret på varandra, mitt låg på 4,4 vilket är rätt lågt men tydligen bra ändå. Jag var bara lycklig över att jag inte svimmade. Har ju rätt så stora problem när det kommer till nålar och blod. I alla fall att se mitt blod.

Just nu sitter jag i skolan och försöker vara effektiv och väntar på att pappa ska komma och hämta upp mig.
Jag har faktiskt pluggat någorlunda bra idag och har för första gången på väldigt länge skickat in en uppgift INNAN deadline. Jag är stolt över mig själv haha!

Jag orkar verkligen inte skriva något mer just nu.
Min hjärna känns som gröt..
Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0