Trevligt.

Trots att jag fällt en och en annan tår idag så har jag tack vare Klaudia och Niklas haft en riktigt trevlig dag. 
Vi har kikat runt på stan, käkat och jag har shoppat två nya tröjor och ett par vantar. Vi satte oss på Flanörs fik och softade och sen avslutade jag och Klaudia kvällen med en drink på Old Saints och kikade när Barca spelade. Vi gick dock innan matchen var slut så jag har ingen aning om min älskade Messi krossade herr Stornäsas lilla -vi grinar fast vi inte gjort oss illa lag-. 

Nu är jag riktigt trött så ska nog krypa ner i sängen och förhoppningsvis drömma lite vackrare drömmar än de jag drömt på sistone. 
Imorgon ska jag ha prov i datorkunskapen så wish me luck! 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0