Stickning.

Idag var jag, My, mamma, Diana och Viktor upp till sjukhuset för att hälsa på mormor. 
Min moster och hennes familj var också där och senare kom även min morbror och hans fru förbi.
Mormor verkade må lite bättre jämfört med igår så det är bra, jag hoppas och ber att hon fortsätter och att hon återhämtar sig helt. Jag älskar min mormor nå galet mycket! ♥

Idag har jag knappt pluggat något alls. Har bara suttit någon timme med spanskan och det räcker inte. 
Istället så har jag stickat för fullt för det är något jag nämligen har lärt mig de senaste dagarna. Jag har stickat två pannband, ett till min mamma och ett till min syster. Jag är nöjd! :P Mormor tyckte jag var duktig och ville också ha ett så det ska jag ta och göra till henne. 

Nu däremot så ska jag och Gottfrid traska hem till mamma där vi ska sova inatt. 
Imorgon åker vi hem till Bomhus och det ska bli riktigt skönt att få vara hemma i min lägenhet för engångsskull. 

Godnatt på er, ciao! 




Längtar tillbaka...



Kommentarer
Postat av: Klaudia

Jag hoppas hon blir bättre snart din mormor :( Förstår hur jobbigt de måste vara för dig just nu, men jag tänker på dig/er.

Kram

2011-11-17 @ 15:47:29
URL: http://hubbabubbagum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0