Skola

Jag ska strax iväg till skolan. Mamma och Viktor kommer passa Gottfrid så det känns gött. 
När man blir så här pass låst så är det till och med roligt att gå på den där trista datorkunskapen bara för att det innebär att se andra ansikten. Jag hoppas bara att det inte är idag som vi har excelprovet för då ligger jag illa till. Jag kom precis på att jag inte ens gjort inlämninguppgifterna.. Illa illa... Måste ta och göra dom idag. 
Det är en tuff vecka framför mig med saker nu. Mycket i spanskan, rättskunskapen och två prov imorgon. Måste skriva klart en uppsats med och har jag nämnt att jag inte ens börjat skriva på den? Det är sådana här gånger som det är bra att vara låst för då kan man lika bra hålla på med skolarbete något jag annars gärna skjuter åt sidan. 



Btw, lägg märke till att jag verkligen försöker uppdatera ofta här i bloggen nu! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0