Helgen

Då var snart denna helg över då och inget av det jag hade tänkt göra har blivit av. 
Idag hade jag tänkt ha lite julbak och julpynt men det blev inte av då jag hade glömt min nyckel i valbo så det var bara att vända och åka hit igen. Jag är verkligen aldrig hemma hos mig och jag ställer mig frågan dagligen varför jag ens betalar för en lägenhet som endast används som ett förråd. 

Igår så följde jag med M på en liten fest här i Valbo. Vi var inte där särskilt länge då de andra skulle ut på krogen något vi inte hade någon direkt lust med så vi gick hem hit igen.

Idag så tog jag en rejäl sovmorgon, tog en promenad över till mamma och var där en sväng.
Åkte till sjukhuset för att hälsa på mormor men det var så många där så jag sa mest hej och åkte vidare ut till Bomhus för att se efter mormors katter, sen hem till mig för att som sagt upptäcka att jag inte hade några nycklar med mig så jag kom inte in. Åkte iväg och handlade istället, tog driven in på donken och köpte skräpmat som jag tröck i mig medans M körde hem oss till Valbo.

Nu sitter jag här alldeles för mätt och undrar hur jag ska planera kommande vecka. Jag har massvis med plugg som jag har kommit efter med då jag inte alls kan koncentrera mig med allt som händer omkring mig, men jag måste verkligen ta och göra ett försök nu i veckan för annars så känns allt ganska kört. 

Nu ska jag kika runt lite efter filmer som man kan kika på ikväll. 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0