För sjuk för sjukhuset!

Har precis pratat klart med min moster efter drygt en timmes samtal. 
Hon hade varit hos mormor idag så blev lite uppdaterad med hur det var med henne då jag har lite svårt att ta mig dit.
Moster min tyckte inte att det hade blivit någon direkt förändring men hon hade fått i henne lite blåbärssoppa i alla fall så det är bra. Däremot så blev jag riktigt upprörd över att sjukhuset verkar vilja skicka hem henne/ till ett äldreboende något jag finner riktigt oprofessionellt då dom fortfarande inte vet vad felet är med henne, provsvaren har ej kommit tillbaka, hon väger 38kg och hon äter fortfarande inte tillräckligt för att sluta ge henne dropp! 
De menar att dom inte kan göra något för henne för dom inte vet vad felet är. Är det då inte deras uppgift att ta reda på vad det är för fel då?! För vad är det för jävla sjukvård om vi ändå ska skita i att vårda de sjuka eftersom vi inte vet vad felet är! 

Jag har alltid undrat till vart mina skattepengar går till och nu vet jag att det i alla fall INTE går till sjukvården. 


Kommentarer
Postat av: Donken

usch.. :( ja, det är verkligen deras jobb att ta reda på det. inte bara skicka vidare till nåt hem. ujj. :(

2011-11-18 @ 02:34:45
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0