Bakning! (:

Idag har jag varit hos min farmor och farfar med pappa och Gottfrid för att fira min födelsedag en dag för tidigt. 
Det blev riktigt trevligt. Pappa lagade mat, panerad rödspätta och mandelpotatis, riktigt smarrigt var det! 
Jag fick massa smycken av farmor samt en skinnjacka och så fick jag pengar! (: 

Kvällen har jag spenderat med en hel del bakning. 
Kokostoppar och bullar. Både kanelbullar och vaniljbullar, jag har inte hunnit smakat någon än men jag hoppas att de blev goda annars så har jag i alla fall gjort ett tappert försök! 

Det luktar så gott i hela lägenheten nu så jag vet inte om jag kommer kunna hålla mig tills imöra eller om jag ska provsmaka en bulle redan ikväll. Nybakta bullar och ett glas mjölk är ju bara för gott! MUMS! 




En del av resultatet av mina stora och förhoppningsvis goda bullar! :P



Kommentarer
Postat av: Donken

de ser ju helt perfekta ut! lagom stora o lagom gräddade. hoppas de var lika goda som de ser ut ;)



härligt! Kul att höra! hihi! Inspiration ger jag bort alldeles gratis, hehehe :P

Nu har jag haft min uppskjutna halloweenfest med, så nu ska jag minsann börja julpynta på riktigt. S>värfar började för 2 veckor sen. hehe! Han är jultokig och pyntar nåt KOPIÖST hemma i hela huset både ute och inne. alla valv har grangirlanger osv... :P



pöss!

2011-11-19 @ 19:01:07
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Tessie

Bullarna ser super smrriga ut! :)



sv; Tack <3

2011-11-21 @ 16:05:43
URL: http://curves4all.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0