Härlig dag!

Igår var det en trevlig dag! (: 
Det var fint väder, vi spelade basket, grillade och bara var. 
Klaudia blekte håret på mig, inte platina blond utan champagne blond som det så vackert heter men tyvärr så tog det inte så värst mycket på mitt hår. Det blev lite ljusare men hade gärna velat ha det lite ljusare ändå men får väl helt enkelt blondera det en gång till sen! (: 

Idag tänkte jag gå ner på stan när dom öppnar och se om jag hittar något fint. 
Snart åker ju jag till Ibiza och jag börjar längta nå så otroligt, allra helst nu när den ekonomiska biten har löst sig tack vare T! (; 
Förutom shopping så står städning stort på listan! Ser förjävligt ut här hemma. 
Sen så måste jag verkligen plugga för nu har jag verkligen mycket att göra i skolan. Men det är svårt för mig att hitta diciplin när det är sånt fantastiskt väder ute. 

Nå väl nu måste jag väl försöka göra någon nytta här hemma. 
Ciao! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0