Uppsatser

Om lite mindre än två veckor så ska mina två uppsatser lämnas in. 
Jag börjar få lite små panik inför det då jag inte har börjat skrivit på någon av dem. 
Visserligen så har jag lagt ner mycket energi på att vara källkritisk och leta efter trovärdig fakta något jag i alla fall nog kan säga att jag lyckats skapligt med. Jag har verkligen fördjupat mig i det ämne jag har valt att skriva om i ena uppsatsen så jag hoppas verkligen att det blir en hyffsat bra uppsats till slut. 
Den andra uppsatsen jag ska skriva har jag inte alls lagt ner lika mycket energi på att vara källkritisk eller leta efter fakta men eftersom jag ska skriva om häxprocessen i Gävle så känns det som jag har lite kött på benen i alla fall då det var något jag blev intresserad av för inte alls så länge sen, så då läste jag rätt mycket om den. Så jag behöver bara ta mig tid att röra mig ner till arkivet och få lite mer fakta och källor som inte är från internet. 

Snart ska jag iväg på en promenad med Hellbom i boulongern, ska bli gött!
Bli av med lite energi så att jag förhoppningsvis kan fokusera lite mer på att plugga efter. 
Solen verkar ha tittat fram nu också vilket är great! (: 



Kommentarer
Postat av: Tessie

Sv: Jag klippte mig på Favvet tror jag det heter, de ligger precis vid bingon i hudik, in vid en gränd. Hon gör allt möjligt från hårupssättningar och rasta flätor, henna tatueringar och lite sånt. Hon tar ju tid pris. Mitt gick på 15 min så 150 kr :)



kram

2011-05-05 @ 08:39:12
URL: http://curves4all.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0