Jobb! (:

Idag ringde dom från jobbet och frågade om jag kunde jobba ikväll och/eller imorgon. 
Ikväll var jag tvungen att tacka nej eftersom Gottfrid fortfarande är hemma men imorgon sa jag så klart ja! (: 
Så imorgon ska jag jobba 7-16 och jag hoppas att det går bra. 
Det är nämligen första gången jag ska jobba sen jag gick introduktionen och eftersom den var för drygt en månad sen gör att jag känner mig lite nervös. Men det ska bli kul. Jag blev riktigt glad att dom ringde, trodde nästan dom hade glömt bort mig eftersom dom tydligen hade ringt någon dag efter introduktionen men inte fått tag på mig. Så hoppas verkligen att dom ringer mer och att jag får jobba skapligt mycket i sommar! (: 

Nu ska jag kolla igenom lite skolarbete och sen få i mig lite lunch. 
Ciao! (: 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0