Inte min grej.

En kvällspromenad i Hemlingby med trevligt sällskap är aldrig fel, allra helst inte när himlen är alldeles rosa och vacker! (: 

Imorgon så är det crousing här i Gävle och tack och lov så har jag smart nog planerat att åka ut till Bomhus för att vara barnvakt åt grabbarna bus så jag slipper alla bilar och allt folk som låter illa. Raggarkulturen är säkert något speciellt för dom som gillar sådant, själv så har jag aldrig haft något direkt intresse för rostiga gamla bilar och jag har bara sett crousingen som en ursäkt att supa mig full och bete mig illa när jag var yngre. 
Nu när jag har hunnit blivit äldre och vis (gammal och tråkig) så är sånt inte lika roligt längre utan det är mycket roligare att åka hem till mina systersöner och umgås med dom! (: 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0