BIN LADIN ÄR DÖD!

Nej USA ska inte leka Gud och nej det är kanske inte rätt att vara glad och känna att det är rättvisa att en annan människa har dött.. 
Men nu är det så att Bin Ladin iskallt och utan ånger dödade flera tusentals människor, hans terrordåd har satt sina spår hos alla människor i hela världen medans han själv levde i ett lyxpalats i Pakistan. Att han dog var ett lindrigt straff och egentligen kom han alldeles för lätt undan. 
Bin Laden borde ha plågats, torterats för de dåd han har gjort. 

Jag har aldrig döljt min förkärlek till USA och inte kommer jag börja nu. 
Må det göra oss till dåliga människor som jublar åt denna varelse död men jag ber att Gud förlåter mig. Jag ber att Gud har överseende och jag hoppas innerligt att Bin Laden just nu får de straff han förtjänar, i botten av helvetet där han kommer plågas i en evighet! 



Kommentarer
Postat av: sara

svar: kul att du gillade inlägget!



kramis

2011-05-02 @ 21:19:21
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0