Nu har jag helg! (:

Så.. Då var det torsdag, skolan är avklarad och jag har nu helg! (: 
Veckan har gått riktigt snabbt och det känns konstigt att inte känna mig så där otroligt stressad som jag har gjort så pass länge nu. Även om det vore bra om jag pluggade lite under helgen för att slippa stressa ihjäl mig senare så är det ingenting jag måste vilket känns riktigt skumt men förbannat skönt! 

Eftersom det är fastan så blir helgen lugn vilket känns skönt. 
Imorgon så ska jag möta upp Hellbom och ta en fika, sen en promenad i boulongern. 
På lördag så ska vi på bio och se I Am number four, vilket ska bli riktigt trevligt, har längtat sjukt mycket efter att se den filmen så hoppas den lever upp till mina förväntningar! (: 
På söndag så är det kyrkan och mormor som gäller, sen så fyller min lilla goskit Johannes 8år också så ska dit och fira honom. 
Sen så ska jag väl försöka plugga litegrann med, mer än så har jag inte planerat. 

Nu ska jag ta och slänga mig lite på stången, jag lyckades faktiskt klättra på den igår, stolt! haha! :P
Ciao! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0