Underbart väder! (:

Har fått en riktigt bra start på veckan känns det som! (: 
Solen har varit framme idag och gett mig nödvändig energi och mitt humör är faktiskt riktigt bra trots många "måsten" och funderingar. 
Idag har jag tagit flera promenader, varit barnvakt till mina underbara systersöner, varit i skolan och sen träffat Therese. Vi kikade runt lite på stan, tog en långpromenad, satte oss på min balkong och njöt av solen och sen käkade vi en varsin kebabsallad innan vi skildes åt! (: 

Nu är det bara för mig att försöka finna ork till att städa och plugga för det behövs verkligen.
Så det är väl lika bra att sätta igång för annars fastnar man väl bara här och då blir inget av. 
Ciao Bellos! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0