Söndag ♥

Söndagar har blivit lite av min favorit veckodag! (: 
Högmässan idag var lika bra som alltid och dagens predikan träffade mig lite extra i hjärtat. 
Efter kyrkan gick jag hem och käkade lunch med min älskade systeryster och sen hämtade Andreas upp mig och vi åkte till Hemlingby där vi tog en promenad i solskenet, riktigt mysigt! (: 
Efter det åkte vi förbi Max och åt innan han körde hem mig till min underbara mormor där jag spelade bingolotto och som vanligt inte vann ett skit! 

Nu ska jag fortsätta kolla på förtrollad som är på femman innan det är dags för mig att krypa ner i sängen och försöka sova. 
Börjar två nya kurser imorgon så det gäller att vara utvilad. 
Godnatt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0