Ohnej..

Min hals krånglar och jag tror jag börjar bli förkyld igen, något som inte är bra! 
Men jag får väl skylla mig själv när jag var ute i Hemlingby igår och gick/joggade 5km när jag var dåligt klädd och frös och sedan drack ur samma flaska som Andreas som är förkyld. 
Jag har verkligen inte tid att bli förkyld och allra helst inte om den blir lika långutdragen som den förkylning jag hade sist.
Bläääää för sånt här väder, kan bara inte vårvärmen komma någon gång snart!? Det är ju trots allt snart april. 

Idag ska jag först till skolan och träffa en studievägledare och diskutera kurser till nästa termin som förhoppningsvis blir min sista på komvux. Efter det så har jag min enda lektion för dagen, hälsopedagogik och sen blir det ner på stan och möta upp Hellbom för att gå till arkivet och leta fakta till min historieuppsats, vad det nu än blir jag ska skriva om. Sen blir det väl hem och plugga. 
Otroligt intressant liv det känns som jag har förtillfället haha! :b 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0