Mysig lördag! (:

Några rader innan jag kryper ner i sängen och dejtar kudden då..
Jag klev upp klockan fem imorse, käkade frukost och satte mig och pluggade. 
Gick till skolan runt halv åtta och skrev prov framtill halv tolv. Skaplig skrivkramp vill jag lova. 
Vet inte alls hur det gick då långfrågor absolut inte är min grej men efter att stått ut att sitta still och skriva så jävla länge en lördag (!) så gick jag iväg och solade, något jag helt klart förtjänade! 

Gick hem och tog mig ett långt skönt bad och blev sedan upphämtad av Andreas! (: 
Vi åkte ut till mysiga Hemlingby och tog en promenad och lyfte stockar haha!
Jag köpte med mig en sallad som jag åt hemma hos honom och har varit där framtills nyss. 
Har verkligen haft jättetrevligt! (: 

Jag har varit så ärlig idag och berättat både det ena och det andra och det känns skönt. 
Jag försöker ju visserligen såklart alltid att vara ärlig även om det är långt ifrån enkelt. 
Nu ska jag sova, är riktigt trött. Blir nog säkert lite korsord innan dock som alltid. Pensionär som jag är!  
Imöra är det kyrkan som gäller, fast det blir på Brynäs då det tydligen inte skulle vara någon högmässa i min vanliga kyrka.. Men men, då blir det en liten promenad också och det är bara gött att röra fläsket! (:

Lacu noc! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0