Mitt lov hittills.

Mer än halva lovet har gått och paniken börjar komma när jag inser att jag inte har rört skolböckerna trots att jag verkligen borde ha gjort det. 
Måste ta tag i det snart! 

Trots sportlov så har jag inte varit på gymmet en enda gång, men har i alla fall bokat in spinningpass på fredag, lördag och söndag! Skönt! 

Var barnvakt till mina systersöner Josef och Johannes igår och idag ska jag på bio med Johannes och imorgon blir det bio med Josef. Sen så ska jag nog iväg och bowla med min lillebror imorgon också! ♥

Haft Gottfrid hemma hela veckan i alla fall vilket känns gött. 
Men idag åker han hem till pappa igen så jag kan göra lite mer saker utan att bli så låst. 

Har hunnit med att umgåtts med vänner. 
Var med Klaudia i helgen vilket var supertrevligt! (: 
Rebecca kom över för en fika häromdan och sov hos mig inatt. 
Mattias var också över hit en sväng häromdan och fick lyssna på mig när jag babblade på om religion haha.
Jag, Gottfrid och Hellbom tog en långpromenad i boulongern igår vilket var riktigt mysigt och på lördag ska vi hitta på något igen! (: 

Nu väntar jag på att pappa ska höra av sig så vi kan åka ut till skogen och promenera. 
Hörs hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0