I ♥ my pole!

Att ha en strippstång är verkligen roligt och det är bättre träning en vad man kan tro. 
Men jag är frusterad över att jag inte kan kasta mig upp och ner och glida omkring som en galning. 
Jag vet att det krävs träning och att jag knappt hållt på med stången plus att jag inte ens tar några lektioner men ändå... Jag vill alltid vara bäst på allting och när det kommer till poledance så är jag inte ens nå vidare bra haha! :P 
Visst jag har blivit lite bättre men långt ifrån så bra som jag vill bli. 

Något däremot jag har fått så är det blåmärken över HELA kroppen, inklusive foten hur det nu än kan ha gått till..
Plus så har jag brännsår på inre låren vilket inte är något vidare skönt! 
Men som sagt det är roligt och jag är för tävlingsinriktad för att bry mig om att något svider... 
Så nu tror jag faktiskt att jag ska dra på mig hotpants, sätta igång lite musik och slänga mig på stången en stund och försöka förbränna lite av den jätteportion till middag jag åt innan det är dags att plugga igen. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0