I like big butts.

Det har blivit rätt mycket spring på stan på sistone. 
Förutom helgen så var jag där med Klaudia igår och fick med mig en ny klänning och ett par chinos! (:
Idag var jag och kikade med Therese och Dilan, vi kikade mest runt men jag lyckades ändå få med mig ett par läckra röda shorts men som jag tyvärr ska lämna tillbaks då mitt ass som är så fuckin jävla underbart tydligen är för stort för dom. 
Förstår inte grejen med kläder.. Kvinnokroppen ska väl ändå vara kvinnlig.. Eller? 
Ändå så är kläderna sydda på sättet att man ska vara helt rak i kroppen.. 
Jag älskar att ha en kvinnlig kropp, höfter, rumpa och mina oäktingar till bröst.. Love it! 
Hade hursomhelst jättetrevligt med tjejerna i alla fall, blev lite girltalk som fortsatte med ett två timmars långt samtal med Therese i telen då vi surrade på om typ allt. 

Nu ska jag lägga mig ner och lösa korsord och sen sova, eller jag tror jag tar en sväng på stången först innan! :b
Imorgon ska jag upp tidigt igen för ett spinningpass klockan 7.15 sen skola. 

Laku noć! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0