I AM NUMBER FOUR!

Ikväll har jag varit på bio med Hellbom och sett I am number four, en film som jag har längtat efter att se i flera månader. Det var lite nervöst när jag satte mig i biosalongen då filmer sällan lever upp till mina förväntningar men det kan jag verkligen lova att den här gjorde. 
Fantastiskt bra film och jag har faktiskt ingenting negativt att säga vilket är otroligt ovanligt av mig som är lite av en filmkritiker. Jag rekommenderar den varmt och den var värd varenda krona att se på bio!

Nu ska jag krypa ner i sängen och lösa korsord som den "pensionär" man är. 
Imorgon är det högmässa som vanligt men efter det så ska jag ut till Bomhus för att fira min systerson Johannes som fyller åtta år imorgon! (: 

Godnatt allesammans! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0