Helgen.

Det jag trodde skulle bli en lugn helg blev långt ifrån en lugn helg.. 
Precis efter jag skrivit förra inlägget så hörde Petrus av sig och ville att jag skulle komma hem till honom där även Niklas och Klaudia var. 
Jag tvekade först men tänkte att eftersom det bara är några hus bort så kan jag väl titta förbi en stund. 
Petrus bjöd på vin och såklart så kunde inte jag motstå frestelsen så jag tog ett.. Sen en drink.. Sen några glas vin till.. Sen lite cider.. Och sen var Bella full! 
Petrus dansade omkull en annan bög så han började gråta, gav han ett fint avsked med att berätta att han var som ett darrande asplöv i skogen som bara blåste han förbi när han skulle gå. 
Jag fick en tjej att gråta, något jag inte direkt gjorde medvetet. 
Jag och Klaudia gick hem till mig och där skickade jag något som nog kan vara två av dom mest elakaste sms jag någonsin har skickat till en person. 

När jag vaknade upp på lördagen insåg jag ganska snabbt att jag inte skulle palla ett spinningpass så sket i det och gick ner med Klaudia på stan och lunchade istället. 
Efter det kikade vi runt på stan och jag fyndade ett par råååååsa solbrillor, en assnygg kjol och en tröja. 
Svängde förbi sohlbergs och köpte godis. 

Jag och Klaudia fick för oss att sminka oss som man gjorde förr (Alltså när man var i sin fjortisperiod) när vi lyssnade på massa nostalgi låtar. 
Vi gick ner på Racken där Mattias bjöd på drinkar, shots och annat gött. 
Där mötte vi upp Hellbom och gick sen hem till mig och käkade godis och såg slutet av melodifestivalen. 

Dom åkte vid 11 tiden och jag somnade typ direkt efter. 
Det var min helg det! 

Nu ska jag lägga mig ner med skolböckerna och plugga framtills jag ska till mormor. 
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0