Familjen är underbar! <3

Igår var jag med min älskade systerson Johannes på bio. 
Vi såg Yogi björn som var på 3D och helt otroligt nog så gick det faktiskt bra denna gång och jag stannade kvar och såg hela filmen. 
Helt fantastisk film var det också, så jävla rolig och helt klart sevärd för både barn och vuxna (om man nu inte är någon torris som saknar humor då). 

Idag så har jag varit och bowlat med min älskade lillebror Viktor. 
Rebecca följde med hon med och trots att Viktor aldrig bowlat tidigare så slog han två strike på rad och flera spare och slog mig och Rebecca med hästlängder!:P 

Efter bowlingen träffade jag Evelina och vi satte oss på Nian och käkade lunch och snackade en jävla massa strunt. Jättetrevligt! (: 
Vid 16 var det meningen att jag skulle på ett spinningpass men omklädningsrummet var så fullt så jag endast skulle kunna göra en jämförelse som handlar om Andra världskriget och det skulle ju inte vara så politiskt korrekt av mig så jag hoppar nog över den och säger helt enkelt att det var FÖR trångt därinne! 
Jag sket därför i att träna och gick hem istället, Diana var här med Josef och Johannes så jag gick in i sovrummet och läste lite ur folkhälsokunskapsboken. 

Runt 17.30 så rörde sig jag och min systerson/gudson Josef oss ner mot bion där vi såg Rango. 
Även den än väldigt bra film även om jag kan tycka att den innehöll lite väl med "vuxenskämt". 

Nu ska jag äntligen få njuta av lugnet. 
Resten av lovet alltså denna helg blir att spendera med skolböckerna, träna och bara vara.
Jag ska försöka undvika stressen nu den lilla tid som är kvar av lovet. 
Dags att andas! 

Ha en trevlig kväll allesammans! (: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0