Denna söndag

Imorse promenerade tog jag en promenad till Brynäs för att gå på högmässa. 
Kyrkan var verkligen full vilket var riktigt kul att se (:
Men jag måste ändå säga att jag föredrar att gå till Heliga trefaldighet då jag verkligen älskar den kyrkan! ♥
Om jag skulle få för mig att trots allt vilja gifta mig i Gävle så skulle jag utan tvekan välja den kyrkan.

Efter högmässan som blev längre än vanligt så gick jag hem och gjorde stortsett ingenting. 
Jag började stressa upp mig inför veckan då jag har en muntlig redovisning imorgon som jag inte alls förberett mig inför och två prov på tisdag som jag inte heller knappt har pluggat till eftersom det är fan omöjligt att plugga i det här skit området eftersom det är massa dunkande och smällande hela tiden!!, sen flera inlämningsuppgifter som ska in i veckan och på tisdag fyller min Gudson år och jag har lovat han att baka munkar tills dess hur jag nu än ska lyckas med det utan att orsaka en eldsvåda. haha

Jag kom nyss hem från mormor. 
Har varit där som varje söndag och spelat bingolotto och precis som varje söndag så vann jag ingenting nu heller. 
Förstår inte hur jag kan ha sådan otur i både kärlek och spel. 

Nä.. Nu ska jag ta och kika på någon ny serie som jag har laddat ner sen så försöka kolla igenom hur jag ska lägga upp min redovisning imorgon. 
Godnatt, ciao! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0