Förföljelsen av kristna.

Då var veckans första skoldag avklarad då, gött! (: 
Idag har jag faktiskt pluggat på bra och känner mig lite små stolt över mig själv. 
Jag har äntligen bestämt mig om att vad jag ska skriva för uppsats i samhällskunskapen.
Det blir om den kristna förföljelsen och hur kristna flyktingar utvisas tillbaks till länder där dom slaktas för att de är just kristna och inte muslimer.
Det är fruktansvärt och jag kommer nog fälla rejält många tårar av att skriva den här uppsatsen men jag ska verkligen försöka lägga ner min själ i det och försöka göra ett sådant bra arbete som möjligt.
Jag älskar min tro ändå och även om jag aldrig har förnekat det så har jag haft svårt att stå upp och säga det med. 
Jag har haft svårt med det för att jag har varit lite små rädd över att människor ska se mig som "koko" då alldeles för många ifrågarsätter oss som är troende. 
Jag lider därför med de människor som runt om i världen som lever under skräck och som är tvungen att gömma sin tro, inte för att dom är rädd för att folk ska se dom som annorlunda utan för att dom faktiskt riskerar sitt liv för det. 

Nä nu är det lika bra att jag slutar skriva innan jag skriver något om dessa muslimska extremister som jag kommer få ångra. Inte för att jag inte skulle mena det.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0