I love! (:

Jag kan inte släppa hur mycket jag saknar Ibiza.. Hur mycket jag längtar tills jag är tillbaks på denna vackra ö. 
Det är därför jag jobbar så mycket jag bara kan, för livet här i Sverige kvittar känns det som bara jag har råd att ta mig tillbaks dit. Nöjen här kan liksom inte jämföras med livet där. Jag vill bara knarka ön, jag är kär. Så jävla kär! 

Idag har jag varit ledig eftersom jag jobbade natt och kom hem sju imorse. 
Jag sov framtill tolv sen så har jag knappt gjort något förrän jag mötte Hellbom på stan och gick runt och kikade en sväng. Kanske inte det roligaste att göra när plånboken (som jag tappade i Ibiza) är helt tom. 
Pengar nästa vecka något jag tackar så ödmjukast för! Då blir det att förnya garderoben lite i alla fall. 
Imorgon jobbar jag mellan 7-15, sen blir det utgång på sun city med Hellbom. Abstinens efter sprit och dans haha! (; 
Fredag, lördag och söndag jobbar jag natt 21-07. Då tänkte jag passa på att försöka plugga lite svenska om mina skolböcker hunnit komma. Läser nämligen svenska nu under sommaren på distans, något jag kom på i vild panik igår.
Jag vet inte alls hur eller om jag kommer jobba något nästa vecka det återstår att se. Jag ska höra med min chef imorgon men jag hoppas verkligen på att det finns något pass åt mig då varenda krona är välkommen. 
Veckan därpå börjar jag i alla fall mitt sommarvikariat så det känns bra, att veta hur jag kommer jobba men förhoppningsvis får jag även lite extra på helgerna. 
Jobb jobb jobb... Det kommer bli mitt liv nu för att i september kunna bli ¡Hola Ibiza! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0