Utgång med folket.


Igår blev det utgång med Hellbom, Linda, Ese och Sebastian. 
Vi förfestade lite hemma hos mig och hamnade sen på Sun city. 
Kvällen blev väl inte helt misslyckad men den kunde ha blivit bättre.
Jag är så arg att jag är så misstänksam som jag är efter nyårsafton och jag är så arg över att jag bryr mig om saker som jag inte ska behöva bry mig något om. Jag vill bara kunna gå ut och ha roligt, utan tjafs.. Som i Ibiza.
Jag börjar bli skapligt trött på mig själv att jag alldeles för ofta har börjat få snefyllor, att det alltid blir något tjafs och jag börjar bli ännu tröttare på att när jag faktiskt inte bryr mig har folk omkring mig som hetsar mig att bry mig. Jag tror inte dom gör det med flit direkt, men det är inte bra oavsett. 
Just nu vill jag bara lägga mig ner och läsa boken jag håller på att läsa. Pause/Play heter den. Sjukt bra bok. 
Jag behöver läsa om någon som är mer förstörd än jag just nu..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0