Upp och ner.

Det känns som livet vänds lite upp och ner när man jobbar natt. 
Att komma hem och somna klockan sju på morgonen är ingenting som direkt stör mig, däremot så är det inte så kul när man vaknar självmant före klockan tolv och inte kan somna om, allra helst när man ska jobba två nätter till. 
Det gick väl relativt bra att jobba inatt om man bortser från min osäkerhet. Jag är alldeles för osäker av mig och ibland känns det som att min osäkerhet kommer sluka mig levande. Jag försöker göra allt för att få bort den men den vägrar att helt försvinna, vilket är riktigt tråkigt. 
Jag är rädd att göra något fel och är rädd att personer isåfall inte kan säga det på ett bra sätt till mig personligen utan istället kritisera mig öppet inför andra eller låta skitsnacket flöda. Jag hatar verkligen skitsnack, jag har aldrig förstått grejen att inte säga det till den person det rör, jag kan köpa grejen att man är irriterad på någon så man spyr ur sig allt till någon annan för att inte explodera av ilska men då ska man även kunna spy ur sig allt det till den person det handlar om också.

Aja nog om det. 
Marco och jag har spikat datum nu i alla fall för att åka tillbaks till Ibiza och om allt går som jag vill att det ska gå så kommer vi befinna oss i Ibiza, denna gång i San Antonio mellan 26/8-9/9 :) 
Det är sånt jävla lyckorus jag känner att jag faktiskt om bara lite mer än två månader kommer befinna mig på denna vackra underbara ö igen, det är sånt rus som slår alla droger i världen! 

Nu ska jag slänga på mig lite kläder, cykla iväg till konsum för att hämta ut mina svenskaböcker som jag aldrig gjorde igår. Sen så ska jag cykla vidare hem till Klaudia som jag inte har träffat på evigheter innan det är dags för att jobba natt igen, 21.00-07.00 är tiden som gäller fortfarande och jag hoppas det går bra. 

Ciao! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0