Midsommarhelgen

Godmorgon! 
Jag har varit nykter under midsommarhelgen vilket känns riktigt skönt.
Jag jobbade både i fredags och i lördags, dom ringde om att jobba igår med men jag tackade nej då jag nämligen lyckats åkt på en dunderförkylning igen. Åkte istället ut till mamma en sväng i Valbo och träffade mina bröder, sen hem till mig för att göra skrivuppgiften i svenskan som jag läser på distans nu under sommaren. 
På midsommaraftonen kom Hellbom över till mig i Bomhus där jag är kattvakt nu medans min syster och hennes familj befinner sig i Italien. Vi åt massa gott och jag gjorde en jordgubbstårta a la Bella som blev riktigt smarrig. 
På midsommardagen efter att jag hade jobbat så åkte jag ut till Valbo där jag blev bjuden på god mat och fick stryk i FIFA av min 10åriga lillebror. 

Idag börjar jag mitt sommarvikariat i serviceteamet där jag blir nu mellan v 26-29. 
Jag hoppas att jag ska trivas lika bra som jag har gjort de gånger jag jobbat extra där. 
Ska förutom mitt sommarvikariat försöka ta på mig lite extra på helgerna, måste ha mycket pengar nu när det är dags för Ibiza igen! (: 

Nu tickar klockan iväg, så måste springa. 
Wish me luck! 
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0