Ibiza Fucking Island! ♥

Nu var det bra länge sen jag skrev något här i bloggen, det ber jag om ursäkt över! 
Det har hänt en hel del den här månaden. Jag har jobbat rätt mycket men framförallt så har jag funnit kärleken..
Mellan den 30/5-8/6 var jag på Ibiza och blev så jävla kär! Ön är helt fantastisk, folket där, partylivet, landskapet, atmosfären.. Ja allt i Ibiza är underbart vilket gör det jävligt svårt att inte älska ön. 
Jag var där med Hellbom och hennes vän Marco, en klockren kille! 
Trots att jag blev sjuk, fick panikångest, hade dåligt väder de fyra första dagarna, fick blåmärken överallt så det såg ut som jag blev misshandlad och haltade då min fot ballade ur. Förutom det så hade jag sånt jävla lock för öronen så hörde knappt något samtidigt som jag knappt kunde prata för jag var så hes. 
Men trots det så var det ändå den bästa resan i mitt liv, trots det så blev jag så förälskad i Ibiza.. Så förälskad att jag just nu tar på mig så många pass det bara går på jobbet för att kunna ha råd för att åka tillbaks i september och det verkar som Marco ska med mig vilket skulle vara toppen! (: 

Jag har sett David Guetta på Pacha. 
Jag har dansat loss som en galning på Privilege, världens största nattklubb där Tiesto var dj. 
Jag har upplevt ett partyliv jag knappt kunnat drömma om. 
Jag har kunnat slappna av på ett sätt jag aldrig skulle kunna göra i Sverige. 
Ibiza är verkligen the place to be och dit ska jag igen!
Jag har varit hemma en vecka och jag räknar redan ner dagarna tills jag befinner mig där igen.. 

Ibiza Fucking Island! ♥ 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0