Utomhusbio

Igår hade jag en tuff dag på jobbet med otroligt mycket att göra. Jag behöll tempot efter jobbet och passade på att göra lite ärenden. Postade lite brev och var till banken. Jag har verkligen märkt vilken skillnad det är när det kommer till smidighet och snabbhet på det olika bankerna. Jag kan inget annat än att säga att jag är otroligt glad att jag är kund hos Swedbank. 
Efter banken cyklade jag hemåt och började röja lite smått här hemma. Hann inte med så värst mycket då jag skulle iväg och fika med Sarah och sen iväg på utomhusbio med Theresé. Filmen som visades var Tillbaka till framtiden som jag faktiskt aldrig har sett fast det tydligen är en klassiker och det var riktigt mysigt att se den i Boulongern. Ett riktigt bra iniativ av de som anordnade det måste jag säga. Ett minus var dock de 40+ som satt och drack och skrek bakom oss den sista halvtimmen av filmen. Det är pinsamt att vuxna människor inte kan bete sig. 
Hursomhelst så var filmen bra och det var riktigt mysigt att se den ute. Nästa torsdag visas Grease så då ska jag och Theresé dit igen (: 

Idag blir det jobb vilket jag måste bege mig till alldeles strax.
Sen ikväll så blir det bio med Markus, jag får välja film så jag är nöjd haha. 
Det blir nog Bad teacher, tycker den verkar riktigt rolig (: 


Nu måste jag röra på mig, trevlig helg allesammans! 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0