SMÄRTA!

Jag kom iväg till gymmet igår morse. Var inte där så speciellt länge men jag var där och det är det som räknas.
Allt gick bra igår på jobbet framtill min sista kund då jag på något sätt eftersom jag var stressad lyckades sträcka ryggen så det gör så förbannat ont fortfarande!
Igår knarkade jag tramadol för att överleva en shoppingtur med att fixa flyttlådor och alla möjliga rengöringsmedel samt panta alla mina flaskor som jag dragit på mig det senaste året.
Jag hade hoppats på att lite sömn skulle fixa allt och att jag skulle vakna upp med en frisk rygg idag men det var ju bara drömmar för det gör lika ont om inte ännu ondare idag något jag säkert hade kunnat hantera om det inte vore så att jag måste jobba och jag sitter som sagt inte på något kontor och stirrar utan jag har ett rätt slitsamt yrke. 
Smartast av mig skulle vara att sjukanmäla mig, för ryggen är verkligen inte bra. Men jag kan inte sätta mina arbetskamrater i klister så jag måste dit i alla fall.

Så nu ska jag knarka lite mer tramadol och klä på mig. 
Wish me luck! 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0