Öronvärk

Mina öron började krångla redan veckan före vi åkte till Ibiza. 
Allt badande, väderväxlingar, flygresor och förkylningar har gjort så att dom ännu inte är bra. 
Jag har haft lock hela tiden, när jag fick förkylningen jag har nu så blev det värre och igår upptäckte jag att jag till och med har någon form av sår i vänster öra samt att jag verkar blöda smått därifrån. Det börjar alltså kännas ganska aktuellt att ringa till hälsocentralen för en tid. Problemet är ju dock att dom inte har kvällsöppet på Carema just de här veckorna i sommar så vet inte riktigt hur jag ska ha tid att ta mig dit då jag jobbar. Men dom måste och har säkert förståelse på jobbet hoppas jag så att jag kan smita ifrån en stund för ett läkarbesök. 
Så jag ska ringa klockan 8 och boka en tid hade jag tänkt för börjar bli väldigt fundersam på vad problemet är. 

Nu ska jag bege mig till jobbet igen. 
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0