Längtan efter lugnet.

Jag börjar om en halvtimme men ligger fortfarande halvnaken i sängen. 
Jag är rätt trött idag.. Riktigt trött! Någon ringde och väckte mig inatt, jag svarade dock inte. När ska folk lära sig att jag jobbar typ jämt och att man då inte kan ringa mig typ två på nätterna?! Börjar bli skapligt irriterad på dessa personer. 

Idag är det mitt vanliga 8-17 pass och jag hoppas dagen går fort för jag har massor att göra här hemma. 
Att komma bort från det här området känns bra men själva flytten är fan inte rolig! 
Plocka, rensa, städa, bära.. Usch! Så länge inte det visar sig vara världens pack som jag blir grannar med så kommer jag nog bo kvar i den här lägenheten jag flyttar till tills jag flyttar helt från Gävle. Billig hyra och lugn och ro är allt jag behöver. Livet i city har gjort sitt för mig. 

Nu börjar det nog bli dags för mig att leta efter lite kläder att ha på mig och börja göra mig ordning. 
Ha en trevlig dag allesammans, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0