Addictive personality

Mördarveckan med jobb är över och allt gick bra trots att min rygg var trasig de första dagarna. 
Det var meningen att jag skulle vara ledig hela den här veckan men det började med att jag skrev upp mig för några kortpass i helgen som är så pass korta så det bara ska bli skönt. 16-21 på lördagen och 7-11 på söndagen. 
Jag börjar redan blir rastlös utan jobb fast att jag har tusen saker att göra här hemma, så när jag fick ett sms nyligen om att jobba i servicegruppen på torsdag så tackade jag ja utan att blinka. Jag har en addictive personality, jag kan och blir lätt beroende av det mesta. Något mellanting existerar knappt för mig, det ska vara allt eller inget. 

Idag är det gymmet som gäller.
Sen lite senare så ska jag väl fortsätta här hemma i lägenheten samt köpa hem lite vin för Petrus skulle komma över ikväll och hjälpa mig att dona lite här hemma över några glas rosé. Det ska bli trevligt. 

Jag insåg precis att det bara är en månad kvar tills jag befinner mig i Ibiza igen! :D 
GLÄDJERUS! 
Ha en underbar dag allesammans! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0