Lördag

För inte alls för många år sedan skulle jag ha blivit galen av att sitta hemma en lördag och inte göra något, nu tycker jag att det är bland det skönaste som finns! 
Skolan börjar ju på måndag så jag behöver vara riktigt utvilad för att orka med den här terminen då jag verkligen ska försöka göra mitt bästa att få så bra betyg som möjligt.

Ikväll blir det en lugn kväll igen, bara jag, Gottfrid och tvn. 
Prinsen&jag 2 visas kl 19.30 på 3an, jag har aldrig sett den visste inte ens att det fanns en tvåa så jag tänkte ta och kika på den och sen direkt efter den är slut så visas John Tucker most die på fyran, nördigt nog så gillar jag såna chick flicks! :b
Helst av allt hade jag dock velat se matchen mellan Deportivo La Coruna - FC Barcelona men eftersom jag deprimerande nog inte har Canal+ så blir det ingenting av det, jag börjar fundera på om jag ska ta och skaffa canal+ för jag får för fan abstinens utan La Liga! Fotboll är kärlek! ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0