Fotboll är terapi! ♥

Jag brukar få frågan "Vad är det som är så speciellt med honom egentligen Bella?" och jag har inget bra svar. 
För vad är det som är så bra med en människa som bara hör av sig när det passar honom, som får en att gråta, som ljuger för en, som lovar saker han inte håller, som leker, som ignorerar än och som får hela ens värld upp och ner?!
Du bryr dig inte ens om hur mycket du förstör mig, så mycket du har sjunkit i mina ögon den här veckan trodde jag det inte ens var möjligt..
Jag lär må skit nu och kommer nog göra det ett bra tag men en dag så kommer du vara ett minne blott för mig och du kommer inte ens ana vad du gick miste om! 


Tack och lov för ditt stöd ikväll Therese och tack och lov för fotboll! 
Barcaaaa! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0