Update

Kanske är dags att jag klottrar ner några rader eftersom det var några dagar sen jag skrev nu. 
Dom senaste dagarna har varit rätt så känslomässiga och rätt mycket har hänt som jag inte direkt orkar skriva om här. 
Ny vecka nu i alla fall så nu är det nya tag som gäller.
Jag ska snart iväg till skolan, jag skippade alla mina lektioner i torsdags vilket inte känns som mitt smartaste drag så jag hoppas jag inte missade alldeles för mycket men det märks väl. 
Jag har inte ens hunnit köpt alla böcker så måste ta och göra det idag, och jag blir väl tvungen att köpa alla som är kvar nya. 

Nå väl, kanske dags att klä på mig. 
Kan inte direkt gå till skolan halvnaken. Det är ju trots allt fortfarande vinter! :P
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0